Варіанти оплати

Для фіз. осіб:

— оплата накладеним платежем при отриманні у відділенні перевізника;


— оплата на розрахунковий рахунок компанії, банківською карткою Visa та MasterCard (після оформлення замовлення, за рахунком який можна оплатити у відділенні банку чи он-лайн);


– Оплата готівкою при отриманні товару;

– Оплата цифровою валютою: Bitcoin, Ethereum, Tether.


Під час оформлення видається весь пакет необхідних документів: рахунок-фактура, гарантійний талон, накладна.


Для юридичних осіб:

– Оплата на розрахунковий рахунок ТОВ з ПДВ;

– Оплата на розрахунковий рахунок ФОП без ПДВ.


При оформленні товару видається весь пакет необхідних документів (свідоцтво про реєстрацію, свідоцтво платника ПДВ, видаткова та податкова накладні, рахунок фактура).

Умови доставки

Києвом:

– Кур’єром по всьому місту єдиний тариф: 500 грн. (за вартості покупки від 5000 грн., доставка безкоштовно);

– З понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00;

– товар доставляється до під’їзду/двору;

– підйом товару до будинку/квартири, на конкретний поверх це платна послуга, залежить від кількості поверхів та віддаленості від місця розвантаження.

Україною, до відділення Перевізника «склад-склад»:

– Доставка автомобілем компанії не більше 10 тон: залежить від віддаленості регіонального складу до місця розвантаження, прораховується оператором індивідуально;

— послуги та тарифи партнерів-перевізників: Нова Пошта, Делівері, САТ;

— вартість доставки наш оператор з’ясує з огляду на габаритність та вагу замовленого товару.

При доставці товару по території України до складу перевізника, оформляється передоплата тільки за вартість доставки/зворотного пересилання (у разі якщо товар не забирається з відділення понад 3 дні) згідно з тарифами перевізника.

По Україні, адресна доставка «склад-двері»:

— транспортом підприємства до 10 тон чи послуги Перевізників, лише за 100% попередньої оплате.

Важливо: перевіряйте цілісність товару при кур’єрі/у відділенні перевізника перед прийомом товару. Вантаж завжди страхується Перевізником, щоб компенсувати Одержувачеві всі збитки, які можуть зазнати під час перевезення вантажу. У разі дефектів, на місці складається акт-рекламація перевізнику на компенсацію суми збитків. Якщо Ви не перевірили товар перед отриманням, і виявили дефекти від удару або пошкодження панелей вже у себе на об’єкті — то ми не можемо відповідати в такому випадку.

 

Самовивіз:

— із центрального складу у м. Києві

– З регіонального складу: Хмельницький, Одеса, Львів.

Самовивіз товару прохання заздалегідь узгоджувати з менеджером компанії.

Гарантійні зобов'язання

Компанія «Авангард-Солар» працює згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» (Номер Закону: 1023-XII, редакція від 27.02.2020, підстава – 465-IX).

Усі придбані товари супроводжуються офіційною гарантією виробника. На продукцію дається гарантія від 1 до 15 років згідно з політикою виробника. Гарантія підкріплена гарантійним талоном, який видається під час відправлення товару.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю. Комплектність товару вказана у паспорті/інструкції з експлуатації.

Обмін та повернення товару належної якості протягом 14 днів після покупки

– покупець має право відмовитися від замовленого Товару у час до його отримання;

– у разі відмови від товару згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» Продавець повертає Покупцеві вартість товару, за винятком витрат пов’язаних з доставкою;

– обміну/поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні та не має слідів монтажу: бруду, подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін;

– товар повинен бути цілим, мати повний комплект, гарантійні та паспортні документи, цілісне заводське маркування, не чіпані заводські пломби;

– товар перевіряється на цілісність покупцем, перед прийомом у відділенні/при кур’єрі.

Обмін та повернення товару неналежної якості протягом 14 днів після покупки

– товар перевіряється на цілісність покупцем, перед прийомом у відділенні/при кур’єрі;

– якщо на момент звернення Покупця аналогічний товар відсутній у продажу у Продавця, Покупець має право відмовитися від виконання цієї Угоди та вимагати повернення сплаченої за вказаний Товар грошової суми. Продавець зобов’язаний повернути сплачену за повернений товар грошову суму протягом 30 днів від дня повернення Товару;

– якщо проводиться заміна товару з недоліками, на товар від такого ж виробника та аналогічної моделі, але який змінився в ціні, то перерахунок вартості не провадиться;

-якщо заміна товару виробляється інший товар, схожий за характеристиками, то перерахунок виробляється з вартості нового товару на день купівлі;

– якщо товар був у використанні та виявилося, що він не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Цим займаються наші спеціалісти.

Порядок повернення:

– необхідно звернутися до менеджера за телефоном +38(096) 811-02-61 та повідомити про бажання повернути товар;

– Заповнити Акт-рекламації (клікнути для скачування);

– надіслати заповнений акт на e-mail: info@avangard-solar.com.ua;

– Повернення грошей провадиться за наявності товару у повній комплектації, включаючи всі елементи упаковки.

Гарантійний ремонт товару:

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого магазину.

У гарантійному талоні обов’язково вказується модель, серійний номер товару, гарантійний термін.


При виявленні гарантійного випадку наш консультант:

– складає акт-рекламації та спрямовує Виробнику товару;

– Визначає необхідний тип діагностики: віддалено (по фото), або організовує доставку товару в сервісний центр;

– після підтвердження Виробником у тому, що сервісний випадок відповідає гарантійним умовам – здійснюється заміна/ремонт товару;

– при виявленні не гарантійних умов, Покупець несе 100% витрат на відправку/доставку товару власним коштом;

– при виявленні гарантійних умов Продавець компенсує 100% витрат Покупця на відправку/доставку товару.

Умови відмови від гарантійних зобов’язань:

1. Гарантійні зобов’язання та безкоштовне гарантійне обслуговування не поширюється на механічні пошкодження, що виникли після передачі товару Клієнту.

2. Якщо виріб, що пересилається, не був упакований в оригінальну або іншу упаковку і внаслідок цього отримав додаткові пошкодження.

3. Гарантія не поширюється, якщо тип та серійний номер виробу змінено, скасовано або видалено, або вони були зроблені нечитаними.

4. У разі виявлення розтину, пошкодження або зриву пломби, обладнання автоматично знімається з гарантійного обслуговування, та будь-які роботи, що будуть проводитись з обладнанням далі, мають бути компенсовані Клієнтом у повному обсязі.

5. Дана гарантія не відшкодовуватиме або покриватиме пошкодження, що відбулися внаслідок будь-яких змін, які могли бути зроблені з обладнанням без попереднього письмового погодження з сервісом – інженером Компанії.

6. У разі виникнення поломок або неполадок, спричинених недотриманням правил експлуатації, у тому числі незастосування додаткового обладнання, передбаченого експлуатаційними документами.

7. У разі порушення правил експлуатації. Експлуатація з несправними або не призначеними для цього обладнання додатковими та витратними матеріалами.

8. Якщо обладнання було неправильно підключене до зовнішніх інженерних систем (недостатній тиск або протока рідини, відсутність фільтрів, не відповідна напруга мережі, недостатня потужність).

9. Гарантійні зобов’язання не поширюються на пошкоджені електронні плати з пошкодженнями, що явно свідчать про дію на них підвищеної (за межами норми) напруги та струму. Такі пошкодження, наприклад, як: перегорання запобіжних деталей, вигоряння електронних ланцюгів, сліди підпалу в місцях, де проходить номінальна напруга 220, і т.д. У цьому випадку електронна плата передається на ремонт або замінюється на нову за рахунок Клієнта.

Сервіс

Сервісний відділ компанії “Авангард-Солар” здійснює гарантійне та післягарантійне обслуговування реалізованих нами систем. З метою підвищення якості нашої роботи наші інженери архівують всю інформацію про об’єкт (схеми, фото, паспорти обладнання). Наявність підмінного фонду у Постачальників обладнання, дозволяє в найкоротші терміни вирішити питання заміни обладнання за гарантією або на час ремонту.

Саме з цією метою ми підписуємо з Вами Договір Сервісу, який включає регламентні роботи щодо контролю за станом системи. А також здійснюємо планові виїзди спеціалістів на об’єкт.

Для отримання гарантійного або сервісного обслуговування по об’єктах на яких встановлені комплектуючі, що постачаються нашою компанією, Вам необхідно звернутися до менеджера за телефоном +38(096) 811-02-61 або заповнити Акт-рекламації (клікнути для скачування).

Зеленый тариф

АДРЕСА ОФІСА:

лого Авангард Солар

Проектування, монтаж та сервісне обслуговування сонячних станцій.